Ta Blog je posvečen voznikom F1 dirkalnikov. Tukaj najdete nekaj njihovih podatkov in seveda veliko njihovih slik!! Blog je v celoti v Slovenščini, vendar če vas zanima več o F1 in bi želeli še več najnovejših dirkaških slik si oglejte F1Slike! Levo so Lebels, Arhiv objav in Iskalnik, desno pa so prikazani google oglasi. Upam da vam bo blog všeč!! Uživajte

ponedeljek, 17. marec 2008

Giancarlo Fisichella

Giancarlo Fisichella, italijanski dirkač Formule 1, * 14. januar 1973, Rim, Italija.

Začetek dirkanja

Podobno kot večina aktualnih voznikov Formule 1, je tudi Fisichella začel v kartingu. Leta 1992 je dirkal v italijanski Formuli 3, ki jo je leto pozneje končal kot drugi, leta 1994 pa je v njej postal tudi prvak. Nato je zapustil dirkanje z odprtimi kolesi in se preselil v mednarodno prvenstvo turnih avtomobilov, kjer je dirkal z Alfo Romeo.

Začetek v Formuli 1

v sezoni 1996 je prestopil v Formulo 1, natančneje v ekipo Minardi, vendar pa je zanjo odpeljal le polovico sezone, kajti ekipa je potreboval denar za preživetje, zato si je Fisichellov sedež kupil bogati Italijan Giovanni Lavaggi.

Jordan (1997)

Nato pa je Fisichella, ki so ga mnogi primerjali s Prostom, Senno ter Stewartom, dobil ponudbo ekipe Jordan za sezono 1997. Njegov moštveni kolega je bil takrat aktualni prvak Formule Nippon Ralf Schumacher. Kljub temu, da se dirkača na stezi nista preveč marala (zapravila sta kar nekaj možnosti za dobre uvrstitve) je Giancarlo sezono odpeljal zelo solidno. Tretji je bil v Montrealu, drugi v Spaju, bil pa je tudi zelo blizu zmage v Hockenheimu, vendar mu je nekaj krogov pred koncem dirke odpovedal Peugeotov motor.

Benetton (1998-2001)

Po uspešni sezoni pri Jordanu, je Fisichella dobival številne ponudbe dobrih moštev, vendar se je odločil za Benetton, kjer je zopet dokazal svoj talent - bil je drugi v Monaku in Montrealu in osvojil je najboljši štartni položaj na Veliki nagradi Avstrije. Sledeči sezoni sta bili njegovi priložnosti za osvojitev prve zmage, vendar Benetton ni sestavil dovolj konkurenčnega dirkalnika. Skupaj z moštvenim kolegom Alexandrom Wurzom sta prišla le do stopničk, višje pa ni šlo.

Nato je v sezoni 2001 francoski Renault kupil večinski delež moštva, Fisichella pa je dobil novega moštvenega kolega Jensna Buttna. Renaultovi motorji tega leta niso bili konkurenčni (dirkača sta se uvrščala v predzadnjo in zadnjo štartno vrsto), šele v drugem delu sezone je glavnemu inženirju Miku Gascoynu uspelo sestaviti soliden dirkalnik. Oba dirkača sta končala v točkah na dirki v Hockenheimu, Fisichella pa je bil v Spaju kar tretji. Po koncu sezone je moral sedež pustiti svojemu rojaku Jarnu Trulliju, sam pa se je preselil nazaj k Jordanu.

Jordan (2002-2003)

Sledila sta 2 sezoni životarjenja pri Jordanu. V sezoni 2002 je zbral vsega 7 točk, moštvo pa je po koncu sezone zgubilo Hondine motorje, vzelo pa je nekonkurenčne Fordove. Nato je prišla dirka v Interlagosu, ki je potekala v sila deževnih razmerah. Fiscihella je taktično dobro peljal dirko, v 56. krogu je prišel v vodstvo. Nato pa se je zgodila nesreča Fernanda Alonsa in Marka Webbra in dirka je bila prekinjena. Najprej se je Fisichella veselil svoje prve zmage, vendar so zmago kmalu po koncu pripisali Kimiju Raikkonenu. Pojavila se je špekulacija, če je Raikkonen sploh zmagovalec, saj v primeru prekinjene dirke velja vrstni red dva kroga pred prekinitvijo. Namreč ugotovljeno je bilo, da je Fisichella začel svoj 56. krog le malo pred prekinitvijo, tako da so mu komisarji naknadno priznali zmago. V isti sezoni je bil še enkrat sedmi.

Sauber (2004)

Njegova največja želja je bila voziti za Ferrari. V sezoni 2004 se mu je želja deloma uresničila, saj je ekipa Sauber uporabljala prav njihove motorje. Vozil je zelo konstantno, Sauberju pa je privozil tudi največ doseženih točk v sezoni.

Renault (2005-2007)

Nato ga je k Renaultu privabil Flavio Briatore, s katerim je že sodeloval pri Benettonu, ter ga dal ob boku Fernanda Alonsa. Že na prvi dirki sezone v Melbournu je dosegel svojo drugo zmago v karieri. V nadaljevanju sezone so ga izdajale okvare motorja in lastne napake. Kljub temu je v prvenstvu osvojil 5.mesto z 58 točkami.

Podobno je začel tudi sezono 2006. Zmagal je na malezijski dirki. Vendar sezona je bila le nekoliko boljša, na 16 dirkah je dobil točke, sezono je končal kot četrti z 72 točkami, toda zopet daleč na sovoznikom Alonsom, ki je ubranil naslov prvaka.

Po odhodu Fernanda Alonsa po sezoni 2006 k McLarnu, je za sezono 2007 postal prvi dirkač moštva, v ekipi pa je dirkal skupaj z debitantom Heikkijem Kovalainenom. Toda po dobrem začetku, ga je Kovalainenom kar zasenčil, saj je Fisichella v drugem delu sezone dosegel le eno uvrstitev med dobitnike točk. Skupno je dosegel osmo mesto v prvenstvu z enaindvajsetimi točkami.

Z zaročenko Luno ima hči Carlotto in sina Christopherja.

Nekaj slik Giancarla Fisichelle



____


____


____


____


____

Ni komentarjev:

To niso vse objave, in če pogledate v Arhiv objav (Blog Archive) jih boste videli še mnogo več. Poglejte si tudi Labels oz. uporabite možnost iskanja in najdite kar si zaželite!!